Onze telefoonservice

Dienstverlening

Al ruim 5 jaar, biedt Xelfine o.a. telefoonservices aan voor onze fans. Of het nou gaat om een zorginstelling, advocatenkantoor, verzekeringsmaatschappij etc., wij passen onze dienstverlening aan op de wens van onze fans.

Het mooie hieraan, is dat wij ons niet vasthouden aan één branche waarin wij onze dienstverlening aanbieden. Door ons op de juiste manier te verdiepen naar wensen van onze fans, ondersteunen wij daar, precies zoals die het voor ogen heeft.

Een greep uit onze telefoongesprekken

“Iemand is doorverwezen via het juridisch loket en zoekt een advocaat. Soms met naam van advocaat, soms niet. Wij noteren de gegevens van de cliënt vaak nog met achtergrond informatie en zetten het door naar de desbetreffende advocaat.“

“Er belt een meneer voor het maken van en afspraak bij de psycholoog. Spannend, want meneer weet niet goed wat die moet verwachten en hoe dat allemaal gaat. Meneer zit met 100 en 1 vragen, die ik op dat moment niet allemaal kan beantwoorden. Meneer wil graag op korte termijn een afspraak en samen kijken we wat de mogelijkheden zijn. Meneer legt uit wat de reden(en) zijn voor de afspraak, wij noteren alle gegevens, zetten het in de agenda en meneer ontvangt een uitnodiging van de afspraak.”

“Een mevrouw komt door omstandigheden in het ziekenhuis terecht en daar wordt geconstateerd dat mevrouw verpleegt moet worden. Zelfstandig wonen is bijna niet meer mogelijk. Er moet worden uitgezocht wat voor indicatie mevrouw heeft en de beller wil graag weten of er voor een locatie beschikbaarheid is voor een woning. Wij noteren alle relevante gegevens van de cliënt en beller en zorgen ervoor dat deze klant binnen 1 werkdag wordt teruggebeld door de afdeling.”

Diversiteit

Bij musea ‘s voorzien wij de klanten van de informatie waarna die opzoek is. Hetzij doorgeven van prijzen, openingstijden, het aanbieden van oude producten of van het maken van reserveringen. You name it!

Ook beheren wij agenda’s voor onze fans. Bijvoorbeeld het inplannen- of wijzigen van afspraken. Dit voeren wij door en brengen onze klant daarvan op de hoogte.
Wij voeren de chat gesprekken met de potentiële klanten van onze fans. Staan de mensen via de chat te woord en laten we (zo nodig) terugbellen door onze opdrachtgever.

Kort gezegd, elke klant is uniek en moet uniek blijven. Met de professionaliteit van onze “virtuele assistentes” willen wij onze fans blijven inspireren door het werk voor hun zo efficiënt mogelijk te houden.

(voorbeelden in deze blog benoemd zijn geanonimiseerd)

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *