Telefoonservice

Een bedrijf is nooit te groot of te klein voor professionele bereikbaarheid. De Telefoonservice van Xelfine is zeer flexibel en kan worden ingeschakeld wanneer het u uitkomt. Schakel bijvoorbeeld door voor pieken in telefoonverkeer, tijdens lunchpauzes of bij werkoverleggen. Heeft de vaste telefoniste verlof, of zijn er andere problemen in de kantoorbezetting, dan biedt onze Telefoonservice zeker uitkomst. Ook kiezen steeds meer bedrijven voor focus op hun core-business en besteden alle overige taken uit waaronder het beantwoorden van de telefoon. Dit heeft als voordeel dat u geen telefoniste hoeft aan trekken en te managen zonder dat de bereikbaarheid in het gedrang komt.

Hoe werkt het?

  • U kunt de telefoon elke doordeweekse dag van 08.00 tot 17.30 uur doorschakelen naar Xelfine. U kunt dit doen op de momenten dat jij dit wilt;
  • Wanneer de klant belt, krijgt hij of zij een PA van Xelfine aan de lijn;
  • Zij neemt op met uw bedrijfsnaam en handelt het telefoongesprek af precies zoals u dit wilt;
  • Indien gewenst screenen wij de calls op urgentie;
  • Elke klant is uniek en dient zo behandeld te worden. Wij passen onze service aan op uw wensen;
  • Indien gewenst ontvangt u na ieder gesprek een e-mail met alle gegevens, u kunt terugbellen wanneer het u schikt, of verbinden de calls rechtstreeks voor u door.

Voordelen

  • Aanname met bedrijfsnaam;
  • Dienstverlening op maat, afgestemd op uw wensen;
  • Goed opgeleide en betrokken telefonisten die het bedrijf kennen;
  • Abonnementen al vanaf € 29,95 per maand en maandelijks opzegbaar.

Benieuwd hoe wij u bedrijf professioneler maken? Tijdens een persoonlijk gesprek bespreken we onze meerwaarde voor uw bedrijf.