Xelfine doet het alleen nog maar op afstand!

Sinds januari 2013 heeft Xelfine zich met veel passie toegelegd op het vinden van de juiste ondersteuners. Als snel bleek de markt andere behoeftes te herbergen die door het team van Xelfine werden onderkent. Zodoende is er krap 6 maanden na de opening een geheel nieuwe dienst aan Xelfine toegevoegd. Ondersteuning op afstand was geboren.

Hoewel we dit in het begin houtje touwtje hadden geregeld bleek al snel dat dit een schot in de roos was. Ondersteuning op afstand groeide iedere maand en iedere maand opnieuw. We hadden succes, niet met detacheren maar met het opnemen van de telefoon van iemand anders en het verrichten van secretariële werkzaamheden maar dan op afstand. Tja en als je succes hebt binnen een bedrijf dan stort iedereen binnen het bedrijf zich op dat succes, gevolg? We groeiden nog sneller op ondersteuning op afstand, soms met 20%-30% per maand, absurd!

Als vanzelf werd het 2016 en de eerste klanken waren te horen om te stoppen met detachering. Ja, hallo dat kan niet, wij zij een detacheringsbureau. Dus we hebben nog één jaar lang de schouders onder de detachering gezet, onderwijl groeide ondersteuning op afstand gestaag door en mochten we multinationals en echt grote bedrijven als klant verwelkomen. Het was niet allemaal feest, nee we liepen tegen operationele problemen aan, sommige leveranciers konden niet meer leveren dat wat wij nodig hadden, we hebben veel faalkosten gemaakt, soms bewust en een andere keer is het ons overkomen. Dus ook hier moesten we nadenken, oplossen en soms lastige beslissingen nemen, echter moest de meest lastige beslissing nog genomen worden.

Deze hebben we afgelopen juli 2017 genomen. Xelfine stopt met het detacheren van ondersteuners! Niet omdat we het niet leuk vinden, niet omdat we er niet goed in zijn, in tegenstelling. Xelfine is een bedrijf vol met mensen met passie en dat is heel waardevol. Alleen ligt die passie veel meer bij die gave nieuwe dingen. Ontwikkelen, uitvinden, proberen en op alternatieve wijze onze klanten van dienst zijn op manieren die ze zelf nog niet bedacht hadden. Altijd toegevoegde waarde, alleen wel op afstand.
Xelfine laat het detacheren achter zich.

We willen onze detacheringsklanten en kandidaten bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen en zijn jullie nog steeds graag van dienst. Echter wel op afstand. Deze keuze heeft tot gevolg dat we Xelfine gaan herladen en Xelfine zal een meer zakelijke uitstraling krijgen. We gaan het aantal diensten uitbreiden en nieuwe technologieën en applicaties toevoegen om onze klanten nog beter van dienst te zijn en nog meer toegevoegde waarde te kunnen leveren.

Nogmaals hartelijk dank voor het in ons gestelde vertrouwen en wellicht ontmoeten we elkaar via een alternatieve route of op afstand.

Team Xelfine