Frisse wind

De zomervakantie zit er weer bijna op voor iedereen. Vanaf 3 september is officieel de zomervakantie in Nederland voorbij en begint het “normale” leven weer. Een periode die normaal gesproken wat rust met zich mee zou moeten brengen, maar bij Xelfine zien we een keerzijde. 

Groei

Xelfine heeft niet stil gezeten, wij zijn de hele zomer druk bezig geweest onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen, ook met minder bezetting. Dat is hard werken, maar we zien dat het zijn vruchten afwerpt. In juli hebben wij, wegens groei, een vacature geplaatst omdat wij willen blijven voldoen aan de kwaliteiten die wij aan onze klanten geven. Daarom zijn wij opzoek naar nieuwe collega’s.

Collega’s gezocht!

Ben jij student of part-timer en ben jij opzoek naar een baan van 8 tot 16 uur per week? Dan hebben wij nog een leuke vacature beschikbaar. Reageer zo spoedig mogelijk via deze link  en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort als onze nieuw collega.

Wat doet Xelfine voor zijn klanten

Steeds meer klanten willen gebruik maken van onze dienstverlening op afstand. Iets waar wij ontzettend trots op zijn en in mee gaan groeien om al onze klanten te kunnen blijven ondersteunen zoals ze van ons gewend zijn. 

Wij nemen de telefoonverkeer voor onze rekening, precies zoals de klant van ons vraagt. Wij passen het naar wens aan en zorgen ervoor dat de klanten van onze opdrachtgevers zo goed mogelijk worden doorgezet c.q. geholpen. Xelfine wordt met regelmaat geassocieerd met een “callcenter” maar dat is absoluut niet wat wij zijn of willen uitstralen.In een eerdere blog schreef ik er al eens over (zie hier).

Wij zetten ons (secretariële achtergrond) in om onze kwaliteiten voor onze klanten zo goed mogelijk in te kunnen zetten. Want er komt meer bij kijken dan alleen de telefoon aannemen en doorverbinden. Gewenst beheren wij de agenda van onze klanten, denken mee aan de beste en efficiëntste manier van ondersteuning op afstand en zorgen ervoor dat onze klanten hun eigen werk zo goed mogelijk weet uit te voeren. Daarnaast worden wij bijvoorbeeld ingevlogen voor het bijwonen van vergaderingen en het uitwerken ervan, het beheer van debiteuren. De ervaringen van onze klanten zijn terug te lezen in de quotes die wij op onze website plaatsen. Hieruit is op te maken wat wij als ondersteuners op afstand voor hun betekenen. Iets voor u? Bent u nieuwsgierig naar wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact op met Xelfine, wij bekijken graag de mogelijkheden met u.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *